1a Assemblea de delegats/des de classe

Avui, dimarts 24 de novembre, hem celebrat la 1a Assemblea de delegats/des de classe.

Un alumne/a representant de cada classe i escollit pels seus companys/es, ha assistit a l’Assemblea de delegats d’aquest curs.

En primer lloc, ens hem presentat i hem conegut quines són les funcions dels delegats (representar a la classe, ajudar als companys i mantenir un clima de tranquil·litat a l’aula, assistir a les Assemblees, recollir tota la informació…).

Després, hem posat en comú les reflexiona que hem fet a l’aula a través del full recull de reflexions. Hem comentat les normes de l’escola, si fem bon ús de les papereres i del reciclatge, si ajudem als companys/es i no fem sentir a ningú sol o malament, si tenim bon comportament i distància de seguretat abans de l’entrada a l’escola…

A continuació, hem explicat el Procés participatiu que ens ha ofert l’Ajuntament de Vilanova del Camí. Des de l’escola, s’ha fet arribar unes propostes i, des de l’Àrea d’educació, ens han fet arribar les butlletes de participació. Cada alumne/a de classe haurà de votar 1 o 2 opcions a escollir (5.000€): construcció d’aventures pel pati, rocòdrom i estructura penjant pel gimnàs, nou mobiliari per la biblioteca o taules individuals i cadires per a dues aules. Totes les butlletes del grup s’introduiran en un sobre tancat i el delegat/da el posarà a la urna de votacions del vestíbul. El divendres farem recompte de vots i una acta de participació i votacions per fer arribar a l’Ajuntament i veure quina ha estat la proposta més votada en aquest procés participatiu 2020. S’agraeix a l’Ajuntament de Vilanova del Camí aquesta oportunitat per a millorar l’escola!

Finalment, hem fet la foto de grup de delegats/des!