PROPOSTES PER CICLE MITJÀ

Benvolgudes famílies,

Primer de tot dir-vos que esperem que estigueu tots bé. Són dies especialment complicats i compaginar la vida laboral, familiar i domèstica no és fàcil. Pensem molt en vosaltres i, especialment, en els vostres fills I filles. Els trobem a faltar i tenim moltes ganes de tornar a l’escola.

Tal i com us vam avançar la setmana passada, l’equip de mestres de cicle mitjà hem fet diferents propostes d’aprenentatge. Les propostes estan pensades per a una setmana. En els documents adjunts d’aquest article trobareu tota la informació. Cada cicle té les seves, ara bé hi ha una proposta conjunta per a tot l’alumnat de primària: el projecte “Viatgem pel món”. L’objectiu és viatjar i descobrir un nou país cada setmana.

A partir d’avui, i mentre no diguem el contrari, cada dimecres rebreu propostes noves. Deixem a les vostres mans l‘horari i l’acompanyament. Els més important en aquests moments és que els vostres fills i filles se sentin embolcallats i estimats. Necessiten afecte, jocs, visites virtuals a museus, música,… No us preocupeu que es quedin enrere. Quan tornem a l’escola es posaran al dia. La salut mental dels infants és més important que les seves capacitats acadèmiques. Si s’han sentit bé, segur que ho recordaran sempre.

Una abraçada i fins aviat,

Equip de mestres de cicle mitjà

1.INFORMACIÓ FAMÍLIES
2.PROJECTE EGIPTE