Objectius

Amb els resultats extrets de la diagnosi, la Comissió d’Estratègia Digital del Centre ha formulat els següents objectius generals a desenvolupar els propers cursos:

• Revisar i implementar les programacions didàctiques per l’assoliment de la competència digital de l’alumnat, d’acord amb el nou currículum.
  • Dissenyar estratègies de suport per la transferència a l’aula de la formació digital del professorat.
  • Consensuar, definir i desenvolupar l’ús de l’EVA de centre per nivells educatius.
  • Revisar i millorar la documentació relativa la integració digital de l’alumnat, professorat i famílies.
  • Dissenyar, implementar i consolidar projectes d’innovació basats en tecnologies digitals.
  • Revisar i vetllar per la seguretat i privacitat de la gestió documental del centre.
  • Actualitzar les NOFC d’acord amb l’Estratègia Digital de Centre.