PREINSCRIPCIÓ 2018-19

L’escola organitza reunions informatives amb les famílies que estiguin interessades en preinscriure els seus fills o filles al centre. Aquestes reunions es fan durant el període de preinscripció, és del 13 al 24 d’abril de 2018 A sota trobareu les diferents franges horàries per assistir a aquestes reunions. Podeu triar  la  que més us convingui i després trucar a l’escola per reservar dia i hora ( Horari per  trucar de 9 a 2 i de 3 a 4 de la tarda)

Tenen una durada de 60 minuts aproximadament i estan adreçades a pares i/o mares, no als nens i/o nenes. Es dóna informació general del centre, dels seus serveis i es fa una petita visita a les instal•lacions. També s’explica el procés  de preinscripció.

HORARIS REUNIONS INFORMATIVES. LES REUNIONS COMENCEN PUNTUALMENT.

DIVENDRES 13 D’ABRIL, A LES 3,15

DILLUNS 16 D’ABRIL, A LES 3,15

DIMARTS 17 D’ABRIL, A LES 3,15

DIMECRES 18 D’ABRIL, A LES 9,30

DIJOUS 19 D’ABRIL, A LES 9,30

DIVENDRES 20 D’ABRIL, A LES 3,15

DILLUNS 23 D’ABRIL, A LES 3,15

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR AL FER LA PREINSCRIPCIÓ

EN TOTS ELS CASOS

• Sol·licitud (la podeu demanar a la conserge o administrativa del centre o bé baixar-la d’internet). Es pot presentar al centre demanat en primer lloc o a l’OME (oficina municipal d’escolarització).

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.

• Original i fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor legal o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.

• Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual (TIS).

NOMÉS PER ALS CRITERIS AL·LEGATS A LA SOL·LICITUD (PROVISIONAL)

• Quan el domicili familiar al·legat en la sol·licitud a efectes del criteri de proximitat al centre no coincideixi amb el que figura al DNI de la persona sol·licitant, el domicili s’acreditarà amb el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne/a on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant. En el moment de la matrícula cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

• Documentació acreditativa del lloc de treball (còpia del contracte o certificat emès amb aquesta finalitat per l’empresa).

• Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o familia monoparental.

• Documentació que acrediti la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció.

• Original i fotocòpia del certificat de disminució expedit pel Departament d’Acció Social i Ciutadania, o per ICAM o pels organismes competents d’altres comunitats.

• Certificat mèdic oficial que acrediti que l’alumne/a pateix una malaltia crònica que afecti el seu sistema digestiu, endocrí i metabòlic i que exigeixi una dieta complexa que condiciona de manera determinant el seu estat de salut.

HORARI PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS A LA SECRETARIA DEL CENTRE (PROVISIONAL)

MATINS

TARDES

DILLUNS