INFORMACIÓ GENERAL

Composició del centre actual

7 aules d’Educació Infantil.

17 aules d’Educació Primària.

HORARI ALUMNES

Matí: De 9:00/9:10 a 12:30 h

Tarda: De 15:00 a 16:30/16:40h.

Projecte lingüístic:

La llengua d’ensenyament-aprenentatge és el català.

L’ensenyament de la  llengua castellana, s’inicia a 1r de Primària.

L’ensenyament de la  llengua estrangera, l’anglès, s’inicia a Parvulari 5 anys.

Al cicle superior, l’educació visual i plàstica es fa en llengua anglesa.

Activitats complementàries:

Sortides

Colònies

Teatre

Hort Ecològic

Tallers mediambientals

Serveis escolars

Menjador, gestionat per l’AMPA amb cuina i monitoratge propi.

Menús especials per alumnat amb al·lèrgies i  intoleràncies.

Serveis extraescolars

Activitats esportives tarda.

Servei d’acollida al matí de 7:45 a 9:00.

Venda de llibres de text.

Activitats migdia (taller de teatre, iniciació esportiva, ordinador, taller de contes, anem al gimnàs …)

Activitats de tarda ( jocs psicomotrius, futbol, basquet, piscina, dansa, iniciació esportiva, …)

1. Familia Rull-Roig

En aquesta escola, ara que tot just hem sortit per la porta, després de passar-hi 15 anys entre l’Albert i el Biel, només tenim paraules de gratitud per totes les persones que ens heu ajudat des del minut zero fins avui que hem marxat per començar una altra etapa a un altre lloc.
    Us guardarem a un lloc molt especial del nostre cor i guardarem el vostre record per sempre més.

Moltes gràcies professores, professors, cuineres, monitors, monitores, ampa, el bosc, … tots i cadascun de vosaltres. De ben segur que de tant en tant els nostres fills els agradarà molt fer-vos una visita i recordar que aquí també els van ajudar a créixer i molt. Fins sempre!!