MATRICULACIÓ 2023-2024

DIES: del 20 al 28 de juny de 2023
HORARI : cal demanar cita prèvia (9h a 14h)

Benvinguts a la nostra escola!

Si el vostre fill/filla ha estat admès/a, a partir d’ara formareu part de la família del Pax.

Hi ha convocades dues reunions presencials per les famílies nouvingudes a la biblioteca del centre:

19 de juny a les 9.10h: Alumnat de I4 a 6è

19 de juny a les 15h: Alumnat de I3

En aquesta reunió explicarem el procés de matriculació, l’organització de l’escola i l’inici de curs al setembre.

A més a més, cal que demaneu cita prèvia per formalitzar la matrícula presencialment entre els dies 20 i 28 de juny en horari de 9.00h a 14.00h. Cal que demaneu cita prèvia en l’enllaç de la part inferior. És important que quan demaneu cita prèvia, poseu el nom i cognoms  de l’infant a l’apartat d’observacions. Demaneu només 1 cita i si teniu qualsevol incidència, truqueu a l’escola. El formulari de cita prèvia estarà obert a partir del dia 15 de juny.

En el moment de formalitzar la matrícula s’ha de lliurar la documentació requerida. Es realitzarà tot el tràmit en una sola cita.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR PER A FORMALITZAR LA MATRÍCULA

– Dues fotografies (mida carnet).

– Haver lliurat la documentació de la preinscripció. Si a la preinscripció no vau lliurar la fotocòpia del DNI dels pares, a la matrícula cal lliurar la fotocòpia del DNI del pare o mare que falti.

– Fotocòpia del llibre de família si no ho vau lliurar a la preinscripció.

– Fotocòpia del carnet de vacunes.

– Fotocòpia de la TSI (Targeta Sanitària Individual) del nen o nena.

– Fulls de matrícula que us facilitarem el dia de la reunió omplerts. (Els facilitarem també per correu per si alguna família no assisteix a la reunió)

Moltes gràcies.