GESTIÓ ECONÒMICA I ADMINISTRATIVA

Comissió econòmica del Consell Escolar
És qui supervisa, proposa i aprova els pressupostos i les liquidacions de totes les despeses econòmiques que es gestionen dins del Consell Escolar. També és qui resol situacions o circumstàncies especials que es puguin produir al centre.

Administrativa

L’administrativa del centre és Ester Anglès Vidal. L’horari d’atenció al públic és e 9h a 11h.

Actualització de dades
Qualsevol variació de les dades familiars s’ha de comunicar directament, per escrit, a l’administrativa del centre i a l’ AFA.

Gestió econòmica de les activitats, sortides i material cooperatiu de classe.
Les sortides i el material cooperatiu de classe estan gestionades pel professorat del centre i aprovades pel Consell Escolar. Les colònies, activitats, sortides i material cooperatiu de classe es pagaran mitjançant transferència bancària.

Autoritzacions i pagaments de sortides, excursions , activitats i colònies

L’escola té planificades una sèrie d’activitats, sortides, excursions i colònies per a tota l’escolaritat de l’alumnat del centre. Aquesta pot variar d’un any a l’altre en funció de l’oferta que hi hagi en aquell moment. En tot cas, a les reunions d’inici de curs s’expliquen les activitats previstes. Per a cada sortida, cal l’autorització del pare/mare o tutor/-a per a fer la sortida i el comprovant del pagament bancari.

Material Escolar

El material escolar, l’adquirirà el centre amb règim cooperatiu de classe. L’import és de 80 euros per classe, per educació infantil, primer i segon; i de 60 euros per tercer, quart, cinquè i sisè.