Instal·lacions

Som una escola pública depenent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya d’educació infantil i primària que comptem amb els següents espais:

Planta baixa: zona d’entrada

Vestíbul, biblioteca d’escola, consergeria, sala de mestres, arxiu, aula polivalent,  lavabos, menjadors I3, menjador gran i cuina.

Planta baixa: educació infantil

6 aules d’infantil equipades amb piques i lavabos, ordinadors i pissarres analògiques, pantalla digital, aula de de psicomotricitat, aula del bosc i aula de suport.

Primera planta: educació primària

12 aules de 1r a 6è equipades amb dues pissarres (analògica i digital), una biblioteca d’aula, canó i ordinador de taula, una cartellera de suro, una aula de ciències, una aula TAC, aula de música, aula FAIG (en construcció segons projecte), tres tutories per emmagatzematge de material i zona de lavabos.

Espai exterior

Un dels tresors dels Pax és, se’ns dubte, el seu bosc. Un espai natural de pins on convivim amb les garses, els pit-roigs i els esquirols que es deixen veure quan hi ha silenci i calma.

L’escola també compta amb altres espais exteriors: pistes de bàsquet, futbol sala i zona de ping-pong, amfiteatre, patis de terra i sorral.

A més…

El centre disposa de dos edificis més situats a l’altres costat de les pistes. En aquests edificis trobem l’AIS, aula de plàstica, aules polivalents per activitats d’escola i activitats extraescolars, racons i magatzems.