Escola Verda

ACTUACIONS QUE FA L’ESCOLA

1. Recollida de papers del bosc tots els dimecres.
  2. Recollida selectiva de paper i plàstic i rebuig: l’alumnat de cicle superiorés l’encarregat de llençar-ho als contenidors del carrer.
  3. Contenidors de plàstic per a primària i nous contenidors de paper, plàstic i orgànica al costat dels lavabos del bosc.
  4. Respectar el nostre entorn: Animalons, arbres del bosc, plantes…
  5. L’hort ecològic.
  6. La fira del llibre vell. (intercanvi de llibres vells entre alumnes)
  7. Projecte socialització llibres de text.
  8. Cartells amb missatges de reciclatge o estalvi d’energia dissenyats per  l’alumnat dins de l’àrea d’audiovisuals.
  9. Racó de l’escola verda ( Suro amb informació: temes sostenibles, informació pràctica de reciclatge….)
  10. Reciclar paper escrit per una cara.
  11. La festa de l’arbre.
  12. Embolicar els entrepans amb paper.
  13. Ús de carmanyoles.
  14. Aprofitar el màxim la llum solar. Estalviar energia elèctrica.
  15. Classificació dels residus generats al menjador, seguint les pautes del reciclatge.