PROPOSTES E. INFANTIL

Benvolgudes famílies,

Primer de tot dir-vos que esperem que estigueu tots bé. Són dies especialment complicats i compaginar la vida laboral, familiar i domèstica no és fàcil. Pensem molt en vosaltres i, especialment, en els vostres fills filles. Els trobem a faltar i tenim moltes ganes de tornar a l’escola.

Tal i com us vam avançar la setmana passada, l’equip de mestres d’educació infantil  hem fet diferents propostes d’aprenentatge. Les propostes estan pensades per a una setmana. En els documents adjunts a aquest correu trobareu tota la informació.

Cada dimecres us enviarem un seguit d’idees que podeu anar fent durant la setmana amb els infants. També podeu trobar recursos als Symbaloos de la pàgina web de l’escola. El link que trobareu a la pestanya del vostre nivell (P3, P4 i P5). Us recomanem un ús responsable i moderat de les pantalles.

Us adjuntem un PDF amb les d’aquesta setmana propostes i una carta dirigida a la canalla.

Us adjuntem també l’article publicat a Catorze14, de l’Eva Bach: Un bon confinament, amb ulls d’infant. L’autora d’aquest article es posa  a la pell dels més petits per escriure 14 idees a tenir presents durant els dies de confinament i explicar-los que ens quedem a casa per amor i no pas per por.

Si voleu posar-vos en contacte amb nosaltres, estem esperant les eines per poder comunicar-nos personalment. En breu us explicarem com ho gestionarem.El mail que us facilitem en el pdf sols és per enviar les fotografies.

Deixem a les vostres mans l‘horari i l’acompanyament. Els més important en aquests moments és que els vostres fills i filles se sentin embolcallats i estimats. Necessiten afecte, jocs, visites virtuals a museus, música,… No us preocupeu que es quedin enrere. Quan tornem a l’escola es posaran al dia. La salut mental dels infants és més important que les seves capacitats acadèmiques. Si s’han sentit bé, segur que ho recordaran sempre.

Una abraçada i fins aviat,

Equip de mestres d’educació infantil

1.PROPOSTES APRENENTATGE EDUCACIÓ INFANTIL

2. ARTICLE “UN BON CONFINAMENT AMB ULLS D’INFANT”