FEM TEATRE AQUEST ESTIU!!!

La Sílvia Palazón, mestra de teatre de cicle inicial, ha preparat un seguit d’activitats per si aquest estiu voleu fer la vostra propia obra de teatre a casa. Us penseu que no teniu material per poder fer-ne cap? Mireu, mireu!

CONTES SOBRE EL JAPÓ

La Sílvia Palazón ha adaptat dos contes sobre el Japó. Esperem que us agradin!

TEATRE A 2n

L’alumnat de 2n va estar preparant al llarg del curs una obra de teatre amb la Silvia Palazón. Finalment no les van poder representar davant de les famílies. Aquí teniu els vídeos perquè veieu que bé que ho van fer!… Llegeix més»

LET’S GO TO AUSTRALIA !

Aquest ja és l’últim viatge que fem  i hem decidit anar ben lluny, a Austràlia, on trobarem una natura exhuberant, deserts vermells , muntanyes sagrades, animals exòtics, platges paradisíaques, la Gran barrera de Coralls, la cultura arborígen,el seu art i tantes altres coses.

PROJECTE DE… Llegeix més»

PROPOSTES EDUCACIÓ INFANTIL 7

Aquesta setmana volem dedicar les propostes a la creativitat i al joc. El proper 28 de maig és el dia internacional del joc i volem aprofitar l’ocasió per a posar èmfasi en la importància del joc com a principal mitjà d’aprenentatge en l’etapa d’educació infantil. … Llegeix més»

REPORTATGE D’EDUCACIÓ INFANTIL

Us presentem un altre reportatge fotogràfic d’educació infantil. Mireu quin munt d’activitats que fan i que contents i contentes estan!.

REPORTATGE DE CICLE INICIAL

Mireu que reportatge tenim de l’alumnat de primer i segon! Que bé que s’ho passen sortint al carrer i fent les activitats dels projectes!

PREINSCRIPCIÓ 2020/21

La situació actual no ens permet de fer les vistes guiades per la nostra escola. Així doncs us hem preparat aquesta presentació pensant en vosaltres. Facilitem la informació que habitualment se’ns demana amb la intenció d’informar-vos i ajudar-vos en la vostra presa tria. … Llegeix més»

VÍDEO CICLE INICIAL

Mireu quin vídeo més bonic hem fet amb les vostres fotografies. Moltíssimes gràcies nois i noies. Ens agrada molt tot el que ens envieu.… Llegeix més»