CARNAVAL

Un carnaval fantàstic ! Sisè ha fet  bon discurs i les disfresses eren divertidíssimes. Mireu el recull de fotos!

Llegeix més»

DIJOUS GRAS

El dijous gras, a la tarda tots els nens i nenes de l’escola van sortir a berenar pa amb botifarra. Mireu els  infants d’educació infantil.

Llegeix més»

CARNAVAL A P5

Aquesta setmana de Carnaval P5 ha gaudit molt d’unes propostes molt especials relacionades  amb el Carnaval. Han pogut llegir i escriure noms de diferents disfresses… Llegeix més»

FEM UNA AMANIDA!