Classroom alumnat i famílies

A l’escola Pax estem implementant l’entorn Google Workspace for Education per al treball col·laboratiu, gestió de documents al núvol, accés al correu electrònic del centre i altres funcions lligades al compte educatiu.
Dins la suite de Google, també està disponible Google Classroom que, com a Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA), destaca per la seva senzillesa d’ús i integració amb els serveis i eines d’aquest paquet d’utilitats.
🔗 Accés a l’EVA: classroom.google.com
Tots els alumnes de Primària de l’escola disposen de correu corporatiu sota el domini @escolapax.cat, necessari per poder accedir al Classroom, i el fan servir en funció de les seves necessitats escolars.
A l’inici de curs s’explica als alumnes les característiques de l’entorn d’aprenentatge que utilitzaran i la seva normativa d’escola.

A continuació trobareu una guia elaborada per Òmnia Tria que us pot servir d’ajuda.

La guia d’introducció a Google Classroom per a l’alumnat explica com accedir a l’eina, com apuntar-se a una classe, els apartats que hi trobaran i com lliurar una activitat, entre altres.