Isaac Andrade Borràs

Seguint amb la línia de l’any passat, avui ens ha visitat ISAAC ANDRADE, ex- alumne de l’escola i tècnic de MEDI AMBIENT de l’ajuntament de Tarragona . Ha parlat a l’alumnat de cinquè de la importància de reciclar i de la recollida selectiva.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut