SORTIDA AL NÀUTIC DEL PRAT DE LLOBREGAT

Els alumnes de 5è i 6è hem realitzat unes activitat a la platja del Prat al centre municipal Vela El Prat. Com hi havia mala mar no hem pogut fer les activitats de navegació i hem fet Big pàdel i bodyboard. Ens ho hem passat molt bé. També hem jugat a fer forats enormes, a futbol, a pillar, a jugar amb les onades.

No està malament per acabar el curs passar un bon dia a la platja !!!

FOTOS DEL PRAT

L’ ESPORT BASE DEL PAPIOL ENS FA PROMOCIÓ DE BÀSQUET !!

El dimarts 11 de juny el Dídac i la Iria de l’esport base del Papiol (EBP) han dedicat una jornada a promocionar el bàsquet a diferents grups de l’escola Pau Vila. Entre ells els alumnes de 6è.

El bàsquet és un esport d’equip amb el que es poden treballar capacitats i habilitats físiques, la tècnica  i tàctica,el joc en equip, habilitats socials, gaudir de la competició però a part de tot això el Dídac i la Iria ens han recordat que EL MÉS IMPORTANT SÓN ELS VALORS !! Clica la foto.

 

 

 

 

3r dia COLÒNIES 6è ( últim dia )

Avui dimecres 5 de juny després de recollir les habitacions i ordenar les motxilles hem esmorzat i hem anat al pati i  els monitors ens han vingut a buscar amb molta marxa !! Després hem anat a fer una gimcana a Calella i cap a les 13h ja estàvem a la casa per dinar. Un menjar boníssim: macarrons,carn arrebossada, patates chips i fruita. Quan hem acabat  hem estat jugant al pati amb altres nens i nenes d’altres escoles.

Finalment ha arribat l’hora del comiat i cap al 15h hem tornat al Papiol.

FOTOS 3r dia colònies 6è

 

2n dia colònies 6è -Palafrugell

Hola famílies  !! Aquest segon dia de colònies hem fet l’activitat de paintball .Hem anat en autocar a prop d’una altra casa de colònies que està a l’Estartit. En un petit bosc ens han preparat l’activitat.

Després de dinar hem anat a fer una excursió des de la casa Albatros fins al Far de San Sebastià i ha estat una caminata molt llarga sort que a la tornada hem pogut jugar a la piscina.

Després de berenar hem fet jocs a les instal·lacions, dutxita i a sopar. I finalment hem fet una bona estona de discoteca amb gent d’altres escoles.

 

FOTOS COLÒNIES 6è -2n dia ( dimarts)

1r dia COLÒNIES 6è 2024 – ALBATROS -LLAFRANC

Hola famílies .Avui en arribar a la casa de  colònies Albatros hem jugat una mica ens hem instal·lat a les habitacions. Després de dinar hem anat a la platja de Calella caminant per fer snorkel. Cap a les 18h ja estàvem a la casa per berenar, jugar a les pistes i a la piscina. Ara venim de fer el joc de nit a la platja de Llafranc entrarem a les habitacions i intentarem dormir per estar descansats ja que demà a les 9:15 surt el bus ca a l’Estartit per anar a fer paintball.

BONA NIT !!!

 FOTOS : 1r dia de colònies 6è

5è i 6è SETMANA TEMÀTICA

A finals d’abril tots els alumnes de l’escola ens vam posar a treballar diferents aspectes relacionats amb l’activitat física i l’alimentació saludable.
Aquest curs el lema de la setmana temàtica ha estat “El Papiol es mou ” .Per tal de dur a terme les diferents activitats… Llegeix més»

VISITA AL PARLAMENT

El passsat 5 de març els alumnes de 6è vam fer una visita al Parlament de Catalunya. Un guia ens fer unes explicacions sobre  la història i el funcionament  d’aquesta institució.

FOTOS PARLAMENT

ACTIVITAT TEI 4t-6è EXCURSIÓ DE DIJOUS GRAS

Aquest Dijous 8 de febrer tots els alumnes de Primaria hem fet una sortida a la muntanya però a diferents llocs.

Els alumnes de 4t i 6è han anat a un lloc que hi ha a prop de la hípica. Per anar hem fet un recorregut llarg i per tornar un curt.

Allà hem esmorzat i hem gaudit de la natura. Els nens i nenes han fet un munt de cabanes i han compartit jocs.

CLICA LA FOTO.