MATÍ DE CIÈNCIA!

Un matí de ciència al Lab 0-6 de Manresa. Observar, manipular, fer hipòtesis, investigar, deduir, experimentar… APRENDRE!
Experiències que ens ajuden a construir el pensament científic.
Seguim fent-nos preguntes que ens interpel·len i aprenent de l’entorn. La ciència ens apassiona!
LAB 0-6

EXPERIMENTEM!

Aquests darrers dies hem gaudit molt experimentant amb diferents materials. Primer vam poder observar com l’aigua, al congelador, canvia d’estat. Amb els glaçons vam dibuixar a la pista del pati. Un altre dia vam veure com barrejant la farina  amb oli del cos aconseguíem una… Llegeix més»

JUGUEM AL PARC DEL PATUFET!

El divendres passat, per acabar la setmana gaudint molt del joc, vam sortir al Parc del Patufet. Vam aprofitar el bonic el dia que feia per gronxar-nos, pujar, baixar, córrer, fer joc simbòlic i fer descoberta de l’entorn.
Ens ho vam passar pipa!
Us deixem unes fotos…
Llegeix més»