Projecte educatiu

L’escola compta amb un projecte educatiu actualitzat i aprovat al gener de 2017 amb el següent plantejament institucional:

VALORS

• Una educació integral que afavoreixi la construcció de la personalitat de l’alumne en tots els seus aspectes.
  • La solidaritat i la tolerància vers la interculturalitat.
  • El respecte i la cooperació com a principis bàsics per a la convivència.
  • Comunicació fluïda i participació positiva per afavorir la cohesió de la comunitat.
  • Model d’escola inclusiva respectant els diferents ritmes d’aprenentatge.
  • L’avaluació com a eina de reflexió que permeti el diagnòstic i millora constant dels processos d’ensenyament i aprenentatge i de gestió del centre.

MISSIÓ

• Contribuir al creixement personal dels nostres alumnes en el seu procés de socialització i individualització.
  • Desenvolupar al màxim les capacitats i competències de tots i cadascun dels infants, com a principi fomentador de l’equitat i garantia, alhora, de la cohesió social.
  • Fomentar la cohesió social i la participació de les famílies en el procés educatiu per tal d’obtenir els avantatges d’un treball conjunt.

VISIÓ

• Formar persones que siguin capaces d’adaptar-se als canvis i poder decidir el seu futur.
  • Formar persones autònomes que puguin ser part activa de la societat canviant en la qual vivim de forma responsable.
  • Tenir un professorat implicat en el projecte d’escola, amb un bon clima de treball.