Benvolgudes families avui ha sigut un dia molt intens.
El trajecte fins al pantà de la Llosa del cavall ha anat molt bé ! Hem arribat abans del previst i hem pogut gaudir molt de l’activitat de caiac.
Després hem anat a l’alberg , hem dinat i a les 15:30 hem fet uns jocs al bosc a prop del que són les pistes d’esquiar.
Estem en un entorn privilegiat al municipi de la Coma i la Pedra dins del paratge natural de la Vall de Lord. L’alberg es troba en una zona de mitja i alta muntanya.
Sobre les 18:30 ens hem instal·lat a les habitacions ,ens hem dutxat i quan hem sortit a jugar resulta que plovia i hem pogut veure un espectacular arc de Sant Martí.
A les 20:15 hem entrat a sopar .El menjar està molt bo !!
Després de sopar a ballar a la sessió de disco !
FOTOS PRIMER DIA COLÒNIES PORT DEL COMPTE 6è