PARELLES TEI

L’escola aplica el programa educatiu TEI (Tutoria entre iguals)

El TEI és un programa de convivència per a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar.

Es tracta d’un programa on cada infant de 3r i 4t de Primària serà tutoritzat per un infant de 5è i 6è de Primària, que estarà a prop seu per tal d’ajudar en la seva integració al centre, disminuir la seva inseguretat, resoldre els conflictes mitjançant el diàleg, actuar com a referent per millorar la seva autoestima i disminuir els desequilibris de les forces que origina la violència i l’assetjament escolar.

La setmana passada els alumnes de Cicle Mitjà van conèixer els seus tutors.

Si clickeu podeu veure fotos de les parelles.

PARELLES TEI 3R I 5È

PARELLES TEI 4t I 6è