Sortida al Delta de Llobregat

Aquest trimestre estem treballant Catalunya, per això, hem fet una sortida al Delta del Llobregat per conèixer de més a prop aquest espai natural tan important.
Al llarg del dia vam poder observar el paisatge del delta, la vegetació i diversos animals que hi viuen, especialment… Llegeix més»

Caixes niu

Al llarg d’aquest curs hem dedicat diverses sessions al projecte de les caixes niu. Entre tots i totes, vam construir dues caixes a cada classe i, un cop acabades, les vam penjar en diferents arbres del parc de l’1 d’Octubre i també al pati de… Llegeix més»

El cos humà

Durant el segon trimestre els alumnes de 4t hem estat aprenent moltes coses sobre el cos humà per acabar fent unes maquetes dels diferents aparells que hem treballat, ens han quedat molt bé!
Us deixem unes fotos.

ACTIVITAT DE PASQUA

Avui els infants de cicle mitjà han començat amb una gimcana pel pati; havien de resoldre problemes matemàtics, fer figues geomètriques…Una vegada han acabat… han aconseguit els ingredients per a fer una mona de Pasqua: xocolata, pa de pèssic, melmelada, ous de xocolata, maduixes, plàtans i fins i tot plomes!!!!

Aqui podeu veure que bé que s’ho han passat.

ACTIVITAT DE PASQUA

ROBIN HOOD

Els infants de cicle mitjà han anat a veure l’obra Robin Hood.

Robin Hood is famous for stealing from the rich to give money to the poor. His enemy is the Sheriff of
Nottingham, who is infamous for making the poor people pay many taxes. Robin Hood loves Lady Marion.

What would happen?

ROBIN HOOD PHOTOS

VETLLADA 2025

Aquests dies, tota l’escola, hem estat treballant el tema de la cooperació.

Hem fet diferents tallers i reptes en equip i hem après que quan estem junts, col·laborem i ens respectem, tot surt millor.

A més, els de quart , hem anat al Casal d’avis a ensenyar-lis quins jocs de taula juguem  i els de tercer, hem anat al Cucut a cantar unes nadales.

Finalment, hem fet l’actuació de la Vetllada.

Aqui teniu una mostra de com han anat aquestes dues setmanes.

SETMANA TEMÀTICA 2025

Jornades esportives

Avui hem gaudit d’una jornada molt especial participant a les Jornades Esportives de futbol sala a Molins de Rei, juntament amb totes les escoles del municipi. Ha estat una trobada plena d’energia, companyonia i esport, on els infants han pogut compartir una experiència única fora… Llegeix més»

COLÒNIES DE 4t

A les colònies ens ho estem passant genial!

Hem fet activitats a la platja, a la piscina, jocs de grup i moments de convivència que ens ha fet riure i gaudir molt.

Estem descobrint nous espais, compartint experiències i, sobretot, fent pinya.

Tots i totes estem molt bé, contents i amb ganes d’explicar-vos totes les aventures.

COLÒNIES DE 4t