3r DIA DE COLÒNIES A PORT DEL COMPTE

Avui dimecres 10 de juny és l’ultim dia de colònies. Després de deixar les habitacions i fer l’esmorzar hem estat jugant una estona a la zona recreativa.

Cap a les 10h hem anat cap el parc d’aventura. Allà hem fet diferents circuits segons la dificultat.

El menjar per dinar a estat macarrons amb tomàquet, pollastre al forn amb patates i gelatina .

Finalment ha arribat l’hora de marxar…Els monitors  que han estat amb nosaltre els 3 dies s’ha acomiadat . Estem molt agraïts a l’equip d’Esportec per la gran feina realitzada. En especial enviem una gran abraçada al Jordi, la Ivet,l’Arnau i l’Albert . Sou genials !!

FOTOS 3r DIA COLÒNIES PORT DEL COMPTE 6è

 

 

2n dia de colònies a Port del Comte

Avui hem esmorzat a les 8:30h. Quan hem sortit a fora hem vist que el dia estava molt emboirat, però igualment hem fet la cursa d’orientació. Ens ha sobrat temps i abans de dinar hem pogut jugar a la zona recreativa.

Sobre les 15:30h hem fet escalada, tir amb arc i tubbies. A les 18h hem anat a berenar. Seguidament, i abans de tornar a jugar, ens hem dutxat  i hem endreçat l’habitació i les motxilles.

Finalment, per acabar el dia hem fet unes activitats de nit.

FOTOS 2n DIA COLÒNIES PORT DEL COMPTE 6è

1r DIA COLÒNIES 6è -PORT DEL COMPTE

Benvolgudes families avui ha sigut un dia molt intens.

El trajecte fins al pantà de la Llosa del cavall ha anat molt bé ! Hem arribat abans del previst i hem pogut gaudir molt de l’activitat de caiac.

Després hem anat a l’alberg , hem dinat i a les 15:30 hem fet uns jocs al bosc a prop del que són les pistes d’esquiar.

Estem en un entorn privilegiat al municipi de la Coma i la Pedra  dins del paratge natural de la Vall de Lord. L’alberg es troba en una zona de mitja i alta muntanya.

Sobre les 18:30 ens hem instal·lat a les habitacions ,ens hem dutxat i quan hem sortit a jugar resulta que plovia i hem pogut veure un espectacular arc de Sant Martí.

A les 20:15 hem entrat a sopar .El menjar està molt bo !!

Després de sopar a ballar a la sessió de disco !

FOTOS PRIMER DIA COLÒNIES PORT DEL COMPTE 6è

CONCERT DE JAZZ AL CAIXAFORUM

El dijous 16 d’abril, els nens i nenes del cicle superior hem pogut gaudir d’un concert ben original al CaixaForum de Barcelona, l’espectacle Up & Jazz.
Amb l’excusa d’una trobada casual d’uns músics a un ascensor, ens han anat presentant diversos temes importants de la… Llegeix més»

ELS ALUMNES DE SISÈ VISITEN ELS INSTITUTS PÚBLICS DE MOLINS DE REI

 

Els alumnes de sisè han visitat els dos instituts públics de Molins de Rei. Aviat del 6 al 18 de març les famílies podreu realitzar la preinscripció pel curs 26-27 de l’ ESO. Papiol pertany a nivell d’ESO a la zona educativa de Molins .

Per tal d’afavorir el pas a la Secundària i que els alumnes estiguin més tranquils  o puguin veure  com és el dia a dia d’un institut alguns exalumnes i companys/es del Pau Vila i alguns mestres dels instituts els han fet una visita guiada.

Agraïm a tots la seva col·laboració !

FOTOS

 

 

#100tífiques 2026: ens visita SANDRA RODRIGUES investigadora del IFO

El dia 11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 500 centres educatius van tenir l’oportunitat de conèixer unes 500 científiques i tecnòlogues de centres de recerca, universitats i del món de l’empresa del territori català.

#científiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), i que compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya. En marxa des del 2019, se n’han celebrat set edicions. La nostra escola hi participa des del començament en la proposta didàctica.

#científiques s’adreça, per una banda, a dones científiques d’entitats públiques i privades de Catalunya i, per l’altra, als alumnes de 6è de primària i de 1r d’ESO dels centres educatius catalans.

Aquest curs ens ha visitat la Sandra Rodrígues investigadora de l’IFO Institut de Ciències Fotòniques .

Objectius:

Posar en relleu el paper estratègic de les dones en la ciència i la tecnologia

Crear referents reals i propers de científiques i tecnòlogues per als nens i nenes

Promoure l’accés i la participació complets i igualitaris de les dones en la ciència

 

 

 

 

A la proposta didàctica els alumnes de sisè participen de diferents maneres: omplint qüestionaris, elaborant l’entrevista i una crònica posterior que serà publicada per poder guanyar un concurs, coneixent altres científiques, saber del projecte Hipàtia per preparar-se per anar a Mart.

FOTOS

 

TEATRE EN ANGLÈS

Hola  famílies!!!

Avui dimarts 17 de febrer l’alumnat de 5è i 6è hem anat a veure una obra en anglès : “Lara’s Labyrinth” al teatre Ateneu Montserrat.

Hem aprofitat per esmorzar i  jugar al parc de l’Espanya Industrial situat al costat de l’estació de Sants.

FOTOGRAFIES

 

 

SETMANA TEMÀTICA I CULTURAL DESEMBRE 2025

Al llarg de la setmana temàtica els alumnes de 5è i 6è han participat en diverses propostes per tal de  treballar el tema del cooperació i el voluntariat. Han participat en el projecte 1 ORIGAMI 1 EURO  en el que cada alumnes havia de fer una grua de papiroflexia i només per enviar la foto la fundació MGC donava un euro a la marató de TV3 l’edició d’enguany dedicada al càncer. Hem participat en el Projecte Libera .També ens han fet xerrades personal de la creu roja, de pallassos sense fronteres, d’una protectora d’animals FAADA i l’il·lustrador de murals gegant Miki Pérez ha fet uns murals a la nostra escola amb ajuda dels alumnes de Primària. Donem les gràcies a totes les persones que han vingut a l’escola de forma voluntària per explicar-nos la gran feina que fan.

FOTOS SETMANA TEMÀTICA 6è