SORTIDA AL PRAT DE LLOBREGAT
15/06/26Els alumnes de cinquè hem gaudit d’una fantàstica excursió al Centre Municipal de Vela, del Prat de Llobregat, on hem participat en diverses activitats molt divertides i emocionants.
Hem practicat big paddle i també hem fet navegació en catamarà, una experiència molt especial que ens ha… Llegeix més»

