Taller del 112

Fa uns dies, els infants d’5 vam poder gaudir d’un taller, que ens van explicar què hem de fer en cas d’emergència. A partir d’un vídeo, explicació i activitat teatralitzada vam interioritzar i comprendre que el que hem de fer és trucar al 112. Per… Llegeix més»

Anem al castell!!

La setmana passada, ens vam apropar fins al castell del Papiol, per observar-lo i dibuixar-lo. Aquesta activitat està emmarcada dins del projecte del castell; un projecte que els infants de I5 duen a terme per conèixer aquest edifici tan emblemàtic del seu poble.
Aquí us deixem… Llegeix més»