Salut

Medicació al centre:

Des de l’escola no s’administrarà cap tipus de medicament als alumnes. En el cas que algun alumne segueixi un tractament determinat, caldrà que les famílies ho comuniquin amb el nom, la dosi a administrar, l’horari i una còpia de la recepta mèdica.

Caldrà tenir signada l’autorització d’administració de medicaments del dossier d’autoritzacions del curs.

Administració de paracetamol:

En cas de presentar febre superior a 38ºC de temperatura corporal mentre s’espera l’arribada d’algun familiar que el pugui portar a casa es pot autoritzar a l’escola que s’administri paracetamol.

Paràsits capil·lars – Polls:

Us recordem que, segons consta a la normativa del nostre centre, no es pot assistir a l’escola amb el cap amb polls o llémenes.

Si confirmeu la presència d’aquest paràsit, la única forma d’eradicar aquest problema és fent  correctament un tractament específic que heu d’adquirir a les farmàcies

Us adjuntem informació del Col·legi de farmacèutics de Barcelona:

Informació polls – col·legi de farmacèutics

Aquí podeu veure el programa del Canal 33: “Què qui com”, que ens explica que fer quan al cap d’un infant apareix una llémena o un poll i quins productes són eficients i quins no: