Literatura infantil i juvenil amb perspectiva de gènere

Aprofitant que arriba la diada més literària de l’any i que sempre està bé una mica d’inspiració per trobar els llibres més interessants, la Comissió de Gènere de l’escola vol compartir amb totes vosaltres un llistat de literatura infantil i juvenil amb perspectiva de gènere.

Podeu consultar la llista aquí.

Tots aquests llibres els podeu trobar a la biblioteca de l’escola i l’alumnat els pot agafar en préstec.

Recordeu que sempre que trobeu llibres que no són respectuosos i inclusius amb totes les identitats i que reprodueixen patrons sexistes, racistes o estereotips poc adequats els podeu enganxar un adhesiu lila dels que trobareu a la biblioteca.

Bona diada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *