Què fer en cas d’accident

Horari lectiu

9 a 13h / 15h a 16h

Horari migdia i activitats tarda

13 a 15h/ 16 a 16,30

Servei d’acollida matí /Activitats extra escolars (dins i fora de l’escola)

De 8,30 a 9 i

A partir de les 16h

Piscina de Can Caralleu
– Truquem a la família

– La família fa ús de l’assegurança pròpia.

– Truquem a la família

– La família pot fer ús de l’assegurança de la FAPAC Mútua Previsora General.

– S’omple el Comunicat d’accidents i es pot anar  a la Creu Blanca o a un altre centre autoritzat.

– Truquem a la família

– La família pot fer ús de l’assegurança de la FAPAC. Mútua Previsora General.

Trucar al 902117400 per demanar l’autorització. S’omple el Comunicat d’accidents i es pot anar  a la Creu Blanca o a un altre centre autoritzat

– L’alumnat de 4t a 6è que fan esport extraescolar tenen doble cobertura: pòlissa FAPAC ( ja explicada) i pòlissa CONSELL, Generali. S’omple comunicat i es pot anar a un dels 2 centres:

Seven Medical Assistencial. Avda. Príncep d’Astúries, 43-45, Baixos Interior Barcelona Tel. 932188212. Laborables de dilluns a divendres de  8 a20 hores.

Clínica del Pilar  Balmes, 271 Barcelona Tel.932360512 Laborables de dilluns a divendres a partir de les 20.00, dissabtes, diumenges i festius.

Els/les exalumnes han de fer ús de l’assegurança del CONSELL.

Els /les esportistes federats/des tenen la seva pròpia assegurança.

– Truquem a la família.

– Es pot fer ús de l’assegurança de Can Caralleu o de les corresponents segons l’horari de cada curs.

Pots descarregar-te el document aquí.