Calendari del curs

Calendari curs 2019-20

El primer dia de classe, 12 de setembre, a les 9h del matí, la tutora P3 esperarà els nens i nenes d’Oreneta a l’aula, els tutors/es de P4 fins a 6è baixaran al pati a rebre l’alumnat. A les 4 s’obrirà la porta del pati perquè totes les famílies que ho desitgin puguin pujar a conèixer les classes dels seus fills i filles, i saludar la tutora o el tutor i el monitor/a de l’espai de migdia i tarda.

1r. trimestre

• 12 de setembre, dimecres, 1r dia de classe
  • 24 de setembre, dimarts, festa de la Mercè
  • 1 de novembre, divendres, festa de Tots Sants
  • 4 de novembre, dilluns, dia de lliure disposició, consensuat pel Consell Escolar
  • 6 de desembre, divendres, festa de la Constitució
  • 20 de desembre, divendres, últim dia de classe

2n. trimestre

• 8 de gener, dimecres, 1r dia de classe
  • 24 de febrer, dilluns, dia de lliure disposició, consensuat pel Consell Escolar
  • 3 d’abril, divendres, últim dia de classe

3r. trimestre

• 14 d’abril, dimarts, 1r dia de classe
  • 1 de maig, divendres, festa del Treball
  • 29 de maig, divendres, dia de lliure disposició, consensuat pel Consell Escolar
  • 1 de juny, dilluns, festa de Pasqua Granada
  • 19 de juny, divendres, últim dia de classe

El 20 de desembre, últim dia de classe del 1r trimestre, i del 8 al 19 de juny farem jornada continuada: fins a les 3h, inclòs el dinar.

Per celebrar conjuntament amb les famílies algunes festes de l’escola, s’obrirà la porta per a tothom, a les 3 de la tarda, els següents dies:

• Festa Major, divendres 11 d’octubre
  • Carnestoltes, divendres 21 de febrer
  • Sant Jordi, dijous 23 d’abril
  • Setmana esportiva, del 2 al 5 de juny (Ball del fanalet, divendres 5 de juny)

Els dies de portes obertes de la piscina de Can Caralleu seran:

• Dimarts, 19 de maig: P3, a les 11.10, P4 i P5, a les 14.45, 3r i 4t, a les 12.50
  • Dimecres, 20 de maig: 1r i 2n, a les 12.50