Calendari del curs

Calendari curs 2020-21

1r. trimestre:

• 14 de setembre, dilluns, 1r dia de classe: a les 4h s’obriran les portes de sortida dels diferents grups perquè les famílies que ho desitgeu aneu a recollir els  vostres fills i filles a l’espai de trobada acordat i pugueu saludar la tutora o el tutor i el monitor/a del temps de migdia i tarda.
  • 24 de setembre, dijous, festa de la Mercè
  • 7 de desembre, dilluns, dia de lliure disposició,  consensuat pel Consell Escolar
  • 8 de desembre, dimarts, festa de la Immaculada Concepció
  • 21 de desembre, dilluns, últim dia de classe. Farem jornada continuada fins a les 3h, inclós el dinar.

2n. trimestre:

• 8 de gener, divendres, 1r dia de classe
  • 15 de febrer, dilluns, dia de lliure disposició,  consensuat pel Consell Escolar
  • 26 de març, divendres, últim dia de classe

3r. trimestre:

• 6 d’abril, dimarts, 1r dia de classe
  • 21 de maig, divendres, dia de lliure disposició, consensuat pel Consell Escolar
  • 24 de maig, dilluns, festa de Pasqua Granada
  • 22 de juny, dimarts, últim dia de classe

Del 7 al 22 de juny farem jornada continuada: fins a les 3h, inclòs el dinar.

Si Sanitat ho permet, obrirem les portes per compartir amb les famílies algunes festes d’escola: Festa Major a l’octubre, Nadal al desembre, Carnestoltes al febrer, Sant Jordi a l’abril, Setmana esportiva i Ball del fanalet al maig. Si és possible celebrar-les conjuntament, ens farà molta il·lusió i us ho comunicarem en el moment oportú.