Casal d’estiu 2024

Cartell Casal Orlandai 2024

Per fer la inscripció cal entrar al QR del cartell

El casal d’estiu de l’Orlandai, està organitzat per la comissió d’activitats d’estiu integrada per famílies de l’AFA, la coordinació del casal i la direcció de l’escola.

S’ofereixen activitats durant el mes de juliol per a infants de 3 a 12 anys. El casal segueix el mateix horari que fa l’escola durant el curs escolar. Compta amb les instal·lacions de l’escola tot i que també es fan activitats externes.

El casal d’estiu és un espai per compartir i gaudir junts i juntes. Una alternativa per a superar els dies càlids de les vacances d’estiu! Una proposta d’activitats, jocs, gimcanes i tallers en un context d’educació en el lleure. A més dels jocs d’aigua, un matí de piscina ben refrescant i sortides emocionants!

Un casal inclusiu, on els nens i nenes poden seguir creixent i gaudint!

Comissió mixta de treball:

• Núria Pons (família d’Oreneta i Guepards)
  • Mariona Molas (família d’Oreneta, Guepards i Marmotes)
  • Luisa Martínez (família de Diamants)
  • Sandra Castro (família de Cocodrils)
  • Marian Lugo (família de Diamants i Cocodrils)
  • Joan Bigues (Coordinador del casal d’estiu d’Orlandai)
  • Mercè Carrilero (Coordinadora d’activitats de lleure a l’escola Orlandai)
  • Ona Sañas (Direcció de l’escola Orlandai)

Contacte:

casal@orlandai.org