Menjador escolar

L’escola gaudeix de cuina pròpia i un equip de monitors i monitores que vetllen per a l’aprenentatge dels hàbits en l’alimentació i l’estona del lleure.

Esmorzar (en horari lectiu)
Els grups d’Infantil  (I3, I4, I5) no han de portar esmorzar de casa. A mig matí mengen peces de fruita o bastonets amb un acompanyament.
A partir de 1r de Primària l’alumnat porta l’esmorzar de casa. Proposem que l’esmorzar sigui saludable: entrepà, fruits secs, cereals, fruita fresca… Per beure, aigua de la font. Els embolcalls de l’esmorzar han de ser biodegradables utilitzar embolcalls reutilitzables com carmanyoles o boc’n’roll. Formem part de la xarxa d’Escoles + Sostenibles i vivim sota criteris i iniciatives sostenibles.

Dinar
Cada mes s’elaboren  menús diferents, variats i equilibrats, basats en la guia de l’alimentació sostenible (basal, sense ou, sense fruits secs, sense gluten, sense lactosa).

Podeu descarregar el menú d’aquest mes en el següent enllaç: MENÚ

En la franja horària del migdia hi ha diferents activitats, pensades i programades en funció de l’edat, que complementen les activitats escolars curriculars.

Berenar (en horari d’acollida de tarda, de 16h a 16,30h)
L’alumnat d’Infantil 3 fins a 2n de Primària que berena a l’escola ho fa de 16h a 16,30h.

De 3r a 6è de Primària s’organitzen jocs de taula, escacs, jocs organitzats al pati, estones de lectura i de pel·lícula en anglès. Berenen a la sortida d’escola.