L’horari lectiu de l’escola és de 9 a 1 i de 3 a 4.

Aquest curs necessitarem la vostra col·laboració per facilitar les entrades i sortides de l’alumnat seguint les mesures dels Departaments d’Educació i Sanitat. Mantindrem el mateix horari de sempre i us demanem que sigueu molt puntuals perquè farem ús de diferents portes d’accés i de sortida de l’edifici a la mateixa hora (Domínguez i Miralles, Avinguda Foix i pujada Guàrdia Urbana) i per tant tindran accessos diferents des de 2/4 de 9 fins a les 9h, que es tancaran.

Us agrairem que acomiadeu els vostres fills i filles, excepte els més petits, a les portes corresponents, fora del recinte escolar.

Quan entrin, cada grup estable tindrà assignat un espai de trobada, distribuïts als diferents patis de l’escola, i en farà ús per reunir-se quan arribin al matí  i quan s’esperin que els vingueu a recollir a la tarda.

ENTRADA

L’escola s’obre a 2/4 de 9 del matí per qui necessiti fer ús del servei d’acollida respectant les portes d’entrada assignades a cada grup.

A les 9 cada tutora o tutor es reunirà amb el seu grup a l’espai de trobada per començar les activitats del dia.

SORTIDA

La sortida de l’alumnat que no fa les activitats de tarda de 4 a 2/4 de 5, serà per la porta de Domínguez i Miralles.

De 4 a 2/4 de 5 hi ha la possibilitat d’apuntar-se a activitats organitzades per edats i gestionades per l’AFA, amb monitors i monitores. De P3 a 2n berenaran i jugaran i, a partir de 3r, faran diferents diferents activitats a l’aula o al pati.

A 2/4 de 5, el monitor o monitora acompanyarà el seu grup fins a l’espai de trobada on vosaltres els recollireu. Només podreu entrar un adult de cada família.

Al setembre us enviarem la informació més detallada de l’organització d’entrades i sortides, amb l’assignació de les portes corresponents.

Quan, per qualsevol motiu, un alumne/a no pugui assistir a l’escola, la família ho ha de comunicar a consergeria a primera hora (per telèfon 932030935 o al correu consergeria@orlandai.org).

Quan hi ha entrades i sortides excepcionals de l’alumnat, fora de l’horari establert, s’ha de comunicar  per escrit o per telèfon.

L’horari de consergeria d’atenció a les famílies és de 9h a 2/4 de 5.