Material escolar i objectes d’ús personal

INFANTIL

A Parvulari, el material de classe és d’ús col·lectiu i facilitat per l’escola.

Cadascú haureu de portar:

• Cistell de vímet d’uns 20 cm d’amplada, amb nansa, per omplir-lo de troballes especials i posar-hi els treballs de fang. Amb una veta llarga per penjar-lo amb el nom i el cognom.
  • Bata amb una veta llarga per tal de poder-la penjar i marcada amb el nom i cognom. La faran servir per a algunes activitats determinades: pintura, fang… i la portaran a casa per rentar quan estigui bruta.
  • Un paquet gran de tovalloletes humides infantils i un paquet gran de mocadors de paper.
  • Pitet: Els nens i nenes que es quedin a dinar, cal que portin un pitet gran i amb goma dins d’una bosseta de roba, ambdues coses marcades amb el nom i el cognom. La bosseta amb el pitet anirà cada dia a casa per rentar.
  • Muda de recanvi (P3 i P4) Cal que portin, a començament de cada trimestre, un recanvi sencer dins d’una bossa de roba que es pugui penjar (pantalons, samarreta, calcetes o calçotets, mitjons i calçat), marcada amb el nom i el cognom.
  • Llençol (P3): Un llençol ajustable amb el nom i/o un distintiu visible perquè el pugui reconèixer. La mesura del llençol per als llits apilables és de 130x57cm. També caldrà dur un llençolet per tapar-se (més endavant us demanarem de canviar-lo per una manta petita). El llençol ajustable el portaran net cada dia.
  • Equip de natació:
  • vestit de bany pràctic (només calcetes)
  • tovallola
  • gorra de bany
  • sabatilles de bany, sense sivelles
  • pinta o raspall per als cabells

Us demanem que el dia de piscina i de psicomotricitat, els nens i nenes de parvulari vagin vestits amb roba pràctica i calçat sense cordons que els facilita l’autonomia.

Totes les peces d’ús personal han d’estar BEN MARCADES amb el nom i el cognom de la criatura.

PRIMÀRIA:

Llibres

Pensem que el gust per la lectura es fomenta, entre d’altres maneres, amb la construcció d’una biblioteca personal de cada nen/a a casa. Ens agrada molt que, en acabar cada curs, un dels llibres de lectura col·lectiva, se’l quedin i passi a formar part de la seva biblioteca. És per això que cada família comprarà (si algun d’aquests llibres el teniu a casa, el podeu portar):

• 1r  El pare ós torna a casa, Elese Holmelund Minarik  Ed. Kalandraka
  • 2n  Yo aquí solo soy el perro, Jutta Richter  Ed. Lóguez
  • 3r  Una troballa sorprenent, Jaume Cela. Ed. La Galera
  • 4t  Viatge al país dels Lacets, Sebastià Sorribes Ed. La Galera
  • 5è  Las brujas, Roald Dahl Ed. Alfaguara
  • 6è  Piratas del mar Helado, Frida Nilsson  Ed. Thule

Material escolar d’ús individual

L’alumnat de 1r a 6è de Primària portarà de casa un estoig amb:

• llapis Staedtler nº2
  • goma i maquineta
  • 12 retoladors prims de colors, Staedtler
  • 12 llapis de colors Staedtler

4t, 5è i 6è ha de portar una calculadora, regle de 30 cm, escaire, cartabó i transportador.

5è i 6è ha de portar, a més a més, ploma estilogràfica amb tinta blava o negra, corrector de ploma o corrector sòlid i compàs.

L’agenda de 3r, 4t, 5è i 6è la proporciona l’escola. Recordem que és l’eina principal de comunicació entre l’escola i la família.

És indispensable que aquest material arribi a l’escola EL PRIMER DIA, en bon estat i DEGUDAMENT MARCAT.

Us demanem la vostra col·laboració en el control i manteniment d’aquests estris al llarg del curs.

Bata: L’alumnat de Primària ha de tenir una bata a l’escola amb una veta llarga per tal de poder-la penjar i marcada amb el nom i cognom. S’utilitza per a les activitats de plàstica, tallers, laboratori…

Tovalló: Excepcionalment, aquest any farem ús de tovallons d’un sol ús.

Equip de natació:

• vestit de bany pràctic
  • tovallola
  • gorra de bany
  • sabatilles de bany
  • pinta o raspall per als cabells

El conjunt BEN MARCAT ha de guardar-se en una bossa impermeable que es pugui penjar.

Equip d’Educació Física:

• pantalons d’esport
  • samarreta d’esport
  • calçat d’esport

El conjunt BEN MARCAT ha de guardar-se en una bossa de roba o similar que es pugui penjar.

A fi de fomentar pautes higièniques, el costum d’anar vestit/da amb roba esportiva a l’escola, no pot substituir l’equip d’educació física ni el d’esport extraescolar.