Estratègia Digital de Centre

L’estratègia digital de centre (EDC) és un conjunt de documents que defineix i concreta les línies d’actuació de l’escola que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.

Des de l’escola Orlandai els darrers anys s’ha estat treballant per la digitalització dels processos d’ensenyament-aprenentatge, a fi de millorar la competència digital de l’alumnat. Amb aquesta finalitat, la Programació General Anual (PGA) cada any recull objectius relacionats amb la millora de la competència digital de l’alumnat. En aquesta línia, l’escola està intervertint en millorar l’equipament digital del centre, ampliar-lo, actualitzar-lo i reemplaçar el material obsolet.

L’estratègia digital del centre s’estructura en dues línies: la part estratègica i la part de cultura digital. Per tal de conèixer aquestes dues línies les podeu consultar els següents apartats:

ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

CULTURA DIGITAL