La nostra Festa Major més viva que mai!

Aquest divendres vam gaudir d’un dia ple d’emocions.

De bon matí, s’han encès els tres morters que anuncien la Festa Major:

A un quart de 10,  tota l’escola és punt al pati per veure ballar en Quimet, la Caterina, la Draga, l’Alicorpí, els caps grossos,  les xanques….

Sortim a la plaça Joan Llarg on veiem ballar Els pastorets, acompanyants pels músics de Can Ponsic.

Pels carrers de Sarrià ens anem trobant amb les altres escoles que participen a la Festa Major, fins arribar a la plaça Sant Vivenç, on ballen 18 pals de cintes en dues tongades.

Seguim fent cercavila fins arribar a la Casal de Sarrià on coincidim uns 1800 nens i nenes per ballar les mateixes danses.

En les imatges podeu veure la participació dels més grans de lescola al Casal: bastoners de 6è, timbals de 5è i 6è, falcons des de 2n a 6è  i els esperats diables de l’Orlandai

La tarda fem la FESTA MAJOR  a l’escola. Les nostres famílies omplen les grades i ens veuen ballar.

El Mateo ens ha llegit el pregó, tot recordant emotivament els seus 9 anys passats a  l’Orlandai.

Un grup de 15 timbals inicien la festa, passejant els seus ritmes al voltant del pati.

Cada grup-classe surt al mig del pati i balla la dansa que ha treballat. Podeu veure la dansa d’ El gegant del pi, ballada conjuntament per les tres classes d’Infantil.

El moment més esperat és quan la classe de 1r ens diu públicament el seu nom, amb una coreografia molt divertida i ben treballada:

Tercer balla la dansa d’ El Virolet, i l’Alicorpí balla la dansa de la salutació… i tornem a veure Els Pastorets i els bastons i les xanques i ……

Per acabar tota l’escola ballem la sardana del Roser i pels pares i meres de Volcans ens conviden a pastissos i llimonada.