Creacions amb volum a l’espai Frida Khalo

En aquest taller els i les alumnes elaboren  diferents projectes  en volum. Coneixen diferents tècniques i  possibilitats dels materials per a la creació tridimensional.

En la creació de diorames i màquines els nens i les nenes desenvolupen la capacitat de representació de l’imaginari manipulant i trobant solucions diverses per aconseguir un objectiu projectat.

L’elaboració de jocs és una proposta atractiva, lúdica i creativa. Els grups dissenyen el seu prototip  i el construeixen per finalment utilitzar-lo a l’escola, per tant en tot moment és un treball real amb una finalitat per la comunitat.

La darrera proposta és una activitat d’iniciació a la  perspectiva a través de la  representació d’una construcció en tres dimensions.