Taller Rubimpíades a Cicle Mitjà

A l’espai Núria Picas treballem diversos jocs i activitats. En aquest sentit coneixem diferents jocs autòctons i tradicionals, a més de jocs cooperatius i jocs olímpics

L’objectiu és treballar els jocs que es realitzen a les Rubimpíades, les quals són un punt de trobada per tot l’alumnat de tercer de Primària de les escoles de Rubí. La finalitat és que els nens i nenes participants es relacionin entre ells en una jornada de convivència. Els principals objectius d’aquest taller són:

• Resoldre situacions motrius de forma eficaç en la pràctica d’activitats físiques.
  • Participar del joc col·lectiu de manera activa mostrant-se respectuós amb les normes i els companys.
  • Practicar activitat física vinculada a l’entorn com una forma d’ocupació del temps de lleure.