Espai CREACTYSSORI

Us presentem el nou espai creatiu de l’escola! Treballem l’experimentació i la manipulació de diferents materials que ens apropen a la geometria i l’art tot fomentant les vocacions STEAM . El taller CREACTYSSORI està inspirat en el Creactivity del “CosmoCaixa”.

La participació de tothom és el punt de partida daquest projecte. Els i les alumnes han fet una recerca i tria reflexiva de diferents materials quotidians adients per a aquest espai. Està dissenyat per manipular, experimentar, prototipar, per posar lenginy a treballar tant de manera col.lectiva com individual. Lhem ubicat en un espai obert donant suport al lliure moviment i promovent lús espontani. Lescola aposta per una metodologia experimental i globalitzada i aquest espai abasta des del coneixement dalguns àmbits matemàtics (geometria, seqüenciació, càlcul,…), com lingüístics al fomentar loralitat comunicativa, alhora que artístics i tecnològics.