Taller de disseny i impressió vinil

Durant aquest tercer trimestre, els alumnes i les alumnes han realitzat un taller de relacionat amb vinil tèxtil. En aquest taller, l’alumnat va crear un logotip mitjançant l’aplicació Canva, en el qual havien d’utilitzar la seva imaginació i les seves habilitats TIC per dissenyar el millor logotip possible. Després d’això, es triava el millor logotip de la classe i, a través del programa Inkscape, es vectoritzava el logotip per poder tallar-ho amb la talladora de vinil. Un cop tallats els logotips, els alumnes i les alumnes van pegar dit logo a les samarretes. D’altra banda, l’alumnat va decidir crear els seus noms en Canva, vectoritzar-los amb inkscape i enganxar-los al dors de les seves respectives samarretes. Finalment, un cop tot el vinil va estar correctament enganxat a les samarretes, els alumnes i les alumnes van decidir decorar, mitjançant dibuixos, signatures o frases amb ajuda de retoladors tèxtils.