Manifest del Congrés d’Educació Pública

El dia 5 d’octubre es va donar el tret de sortida al Congrés d’Educació Pública. Professionals d’arreu del territori català han unit esforços per repensar l’escola pública i convertir-la en una força transformadora.

Durant 8 mesos es faran actes a diferents poblacions  per debatre sobre currículum, innovació, organització, xarxa, equitat… Es tracta d’un compromís amb empenta i il·lusió per posar les escoles i l’educació pública en el centre de totes les mirades.

Totes les persones que formem part de l’escola Montessori hem volgut tenir-hi presència i ser un dels centres que inicialment hi participaran. La lectura del manifest com a cloenda de l’acte va ser la nota emotiva de la jornada. Hi volem ser, hi volem participar. A l’escola Montessori estem consolidant la transformació que vam projectar ja fa quatre cursos i volem aportar les nostres reflexions en el que probablement serà un dels esdeveniments més importants del 2020 en matèria educativa.

Podeu veure més informació AQUí o clicant les imatges: