Participació de les famílies: compartim aprenentatges i emocions.

Un dels eixos principals en el dia a dia de la nostra escola es fonamenta en compartir aprenentatges i emocions.

Les nostres aules sempre estan obertes i en aquest cas, ho estan a la participació familiar. Juntes fem que l’escola Montessori esdevingui comunitat d’aprenentatge i convivència.

Hi ha estones on es comparteix un berenar entre pares que saben cosir i mares que realitzen manualitats per decorar les classes i estones on els projectes d’aula es desenvolupen amb el suport d’experts, sovint aprofitant les habilitats familiars.

Al llarg del curs generem moltes ocasions participatives i poc a poc creix un vincle imprescindible per educar.