PRIMERA SORTIDA DE P3!!!
Els nens i nenes de P3 han fet la seva primera sortida de l’escola!! Agafats de 2 en 2, molt tranquils i a poc a poc pel carrer hem fet un tomb pel barri. Després d’esmorzar al parc, hem anat a veure animalets a l’Agronatura. Hi havia moooolts peixos, ocells, ratolins, gossos, gats i galls […]
PRIMERA SORTIDA DE P3!!! Llegeix més »

