Nadal

Els Pastorets

Com cada Nadal, els alumnes de Cicle Superior de la classe de Religió vam preparar l’obra de teatre dels PASTORETS i la vam representar davant de tots els alumnes i mestres de l’escola. Ens ho vam passar molt bé preparant-la i representant-la! AQUI teniu algunes fotos de la representació.    

Els Pastorets Llegeix més »

Cantem a TVReus

El passat divendres, 16 de desembre, alguns alumnes de 5è vam anar a cantar la Nadala ” Ara és Nadal” a Canal Reus TV. Va ser una gran experiència. Vam veure els diferents platós des d’on es graven els programes i ens van gravar com si fóssim cantants professionals. Va ser molt divertit! Encara no

Cantem a TVReus Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut