Ens visiten els arquitectes!
Durant aquest curs a l’escola celebrem el 50è aniversari i és per això que dins del programa Magnet, al qual participem gràcies a la Fundació Bofill i en col·laboració amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura (ETSA), estem duent a terme tot un seguit d’accions per introduir conceptes propis de l’arquitectura a les aules. Als grups de cinquè ens hem proposat dissenyar […]
Ens visiten els arquitectes! Llegeix més »

