comiat

COMIAT ÀLIGA

Quan vau arribar al setembre canviaveu d’etapa, de mestra, de classe…tot era nou per vosaltres i per mi. No ens coneixíem però poc a poc vam crear un vincle molt fort, on les estones al cor eren la principal font d’informació que teníem per coneixe’ns millor. Han anat passant els mesos i a través del […]

COMIAT ÀLIGA Llegeix més »

BON ESTIU LLEONS

Hola lleons, quin curs més estrany que hem tingut oi? Vam començar al setembre amb moltes ganes, el primer trimestre va ser tot un descobriment, ens vam conèixer, sobretot jo a vosaltres, perquè la majoria porteu des de P.3 junts. A poc a poc ens vam anar entenent i va començar a compartir espais, experiències,

BON ESTIU LLEONS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut