Carnaval, Carnaval!!

El passat 8 de febrer es va celebrar el Carnaval a l’escola. Al matí els nens i nenes, i també els professors, es van disfressar i van fer una rua magnífica pel voltant de l’escola. Aquest any el fil conductor de les disfresses va ser els dibuixos animats. Així els de P3 van anar de […]

Carnaval, Carnaval!! Llegeix més »