Carnaval, Carnaval!!
El passat 8 de febrer es va celebrar el Carnaval a l’escola. Al matí els nens i nenes, i també els professors, es van disfressar i van fer una rua magnífica pel voltant de l’escola. Aquest any el fil conductor de les disfresses va ser els dibuixos animats. Així els de P3 van anar de […]
Carnaval, Carnaval!! Llegeix més »

