Patinatge sobre gel a 4t

El passat 19 de Desembre els alumnes de 4t vam anar a la pista de gel de la Plaça llibertat a patinar. Va ser una experència nova que tots vam gaudir molt i que ens agradaria repetir l’any vinent. Aquí teniu una petita mostra del que vam fer.

Patinatge sobre gel a 4t Llegeix més »