Ara toca festa!!
Aquest dimecres 3 d’abril, els infants de P3 vam anar al museu, a veure l’exposició Ara toca festa!! Vam veure els gegants, la mulassa, també els vestits dels diables, vam poder vivenciar la tronada i tot el seguici!! Ens va encantar!! Tot seguit vam anar al parc Sant Jordi a esmorzar i a jugar, ens […]
Ara toca festa!! Llegeix més »









