Nom de l'autor: Laura Castelló

Celebrem la Pau

Per aconseguir la Pau només ens hem de fixar en allò que ens uneix i oblidar les nostres diferències. Què tenim en comú amb els nostres companys? Devem tenir, també, alguna cosa en comú amb els que viuen en llocs llunyans? Fem bingo!

Celebrem la Pau Llegeix més »

Els Pastorets

Avui els nens i nenes de cinquè i sisè que anem a la classe de Religió hem representat l’obra dels Pastorets. Durant tot el trimestre hem treballat molt per preparar-la, ja que n’hem inventat una nova versió: hem escrit el guió i hem dissenyat i elaborat tant el vestuari com els decorats. Esperem que els

Els Pastorets Llegeix més »

Fem un teatre de titelles

Els alumnes de cicle superior hem construït un teatre de titelles i hem representat la història de la Pastoreta de Reus. Primer, ens hem organitzat per grups, hem pintat una capsa i hi hem fet un forat per passar-hi les titelles. Després, hem dibuixat i hem pintat un fons per al teatre, també hem dibuixat

Fem un teatre de titelles Llegeix més »

El bagul misteriós

Fa unes setmanes els alumnes de segon vam fer el taller “El bagul misteriós”. Dins el bagul hi havia moltes coses: robes, alguna llavor, figures, carteres dels nens, llibretes, joguines, instruments musicals, fruites… Vam aprendre moltes coses de l’Àfrica i ens ho vam passar molt bé! Si voleu veure les fotos i els vídeos que vam

El bagul misteriós Llegeix més »

Els Pastorets

Com cada Nadal, els alumnes de Cicle Superior de la classe de Religió vam preparar l’obra de teatre dels PASTORETS i la vam representar davant de tots els alumnes i mestres de l’escola. Ens ho vam passar molt bé preparant-la i representant-la! AQUI teniu algunes fotos de la representació.    

Els Pastorets Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut