Celebrem la Pau
Per aconseguir la Pau només ens hem de fixar en allò que ens uneix i oblidar les nostres diferències. Què tenim en comú amb els nostres companys? Devem tenir, també, alguna cosa en comú amb els que viuen en llocs llunyans? Fem bingo!
Per aconseguir la Pau només ens hem de fixar en allò que ens uneix i oblidar les nostres diferències. Què tenim en comú amb els nostres companys? Devem tenir, també, alguna cosa en comú amb els que viuen en llocs llunyans? Fem bingo!
Avui els nens i nenes de cinquè i sisè que anem a la classe de Religió hem representat l’obra dels Pastorets. Durant tot el trimestre hem treballat molt per preparar-la, ja que n’hem inventat una nova versió: hem escrit el guió i hem dissenyat i elaborat tant el vestuari com els decorats. Esperem que els
Els alumnes de cicle superior hem construït un teatre de titelles i hem representat la història de la Pastoreta de Reus. Primer, ens hem organitzat per grups, hem pintat una capsa i hi hem fet un forat per passar-hi les titelles. Després, hem dibuixat i hem pintat un fons per al teatre, també hem dibuixat
Fem un teatre de titelles Llegeix més »
Fa unes setmanes els alumnes de segon vam fer el taller “El bagul misteriós”. Dins el bagul hi havia moltes coses: robes, alguna llavor, figures, carteres dels nens, llibretes, joguines, instruments musicals, fruites… Vam aprendre moltes coses de l’Àfrica i ens ho vam passar molt bé! Si voleu veure les fotos i els vídeos que vam
El bagul misteriós Llegeix més »
Com cada Nadal, els alumnes de Cicle Superior de la classe de Religió vam preparar l’obra de teatre dels PASTORETS i la vam representar davant de tots els alumnes i mestres de l’escola. Ens ho vam passar molt bé preparant-la i representant-la! AQUI teniu algunes fotos de la representació.