VISITA A L’ESCOLA D’ARQUITECTURA
L’alumnat de 4t de primària serem els encarregats de construir la maqueta de la nostra escola. Per realitzar aquesta activitat disposarem de la col·laboració de l’ETSA (Escola Tècnica Superior d’Arquitectura) i el COAC (Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya). Per endinsar-nos amb aquest projecte hem visitat la URV, on estudiants d’arquitectura ens han acompanyat per […]
VISITA A L’ESCOLA D’ARQUITECTURA Llegeix més »









