CANTADA DE NADALES A LA RESIDÈNCIA D’AVIS
Els nens i nenes de 3r i 4t hem anat a la residència Ítaca del barri per cantar nadales als avis i àvies. Aquest any ells també ens han ofert una nadala molt bonica. Ha estat una experiència molt enriquidora i emotiva.
CANTADA DE NADALES A LA RESIDÈNCIA D’AVIS Llegeix més »



