How’s the weather?
Hello! Aquest trimestre hem començat a treballar els diferents continents i el temps atmosfèric! Estem aprofitant també per repassar el vocabulari de la roba. A continuació trobareu alguns dels vídeos que estem utilitzant a Cicle Mitjà per introduir i reforçar alguns continguts. Esperem que passeu una bona estona!
How’s the weather? Llegeix més »



