Dividim amb Reglets

Amb les mateixes premisses que la multiplicació, i amb la ferma voluntat de que l’infant entengui i visqui les matemàtiques,aprenem les divisions amb reglets.

No podem deixar de banda el pas per les diferents fases d’aprenentatge que ens proposa el Pau Callís i seguim creient que si no ho entenem realment no ho sabem fer. Per tant, el primer pas és entendre i el segon és donar les eines, els recursos i els suports necessaris perquè es produeixi l’aprenentatge.

A classe, els infants han pogut experimentar, viure i representar la divisió i no només amb reglets sinó en diferents  situacions de la vida quotidiana.

Una manera més ample, més vivencial i més coherent d’entendre les matemàtiques, però al mateix temps una manera més complexa.

 

Seguirem aprenent, seguirem manipulant, seguirem fent escola.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>